لحظه های دوستی
قدیما وقتی دلمون واسه هم تنگ میشدفوری گوشی تلفن رو برداشتیم وبه هم زنگ میزدیم.
وقتی چهره ی اونایی که دوستشون داریم توی ذهنمون کم رنگ میشد باچشم به هم
زدنی زنگ در خونشون رو میزدیم و دیدارهارو تازه میکردیم ،اماحالا چی؟
هرماه تقویم راورق میزنیم به این امیدکه یه مناسبت پیداکنیم واسه تبریک گفتن به هم٬
گوشی هامونو برمیداریم و یه پیامک می فرستیم گاهی وقتها خرده ذوقی به خرج میدهیم
ولی بیشتر وقتا متن پیامکامون هم تکراریه .چه به سر ما اومده ؟
دیگه حالادیر به دیر دلامون تنگ میشه !دیگه حالاواسه دوست داشتن هم،واسه دیدن هم٬
دلیل میخواهیم.
چی میشه اگه یک روز بی هیچ بهونه و دلیلی گوشی روبرداریم وبه یه دوست زنگ بزنیم.
برای دوست داشتن همدیگه نیاز به بهونه نیست .![]()
دوستایی که میشناسمتون ودوستایی که هنوز باهاتون آشنا نشدم ![]()
دوستتون دارم .........................![]()

