قدیما وقتی دلمون واسه هم تنگ میشدفوری گوشی تلفن رو برداشتیم وبه هم زنگ میزدیم.

وقتی چهره ی اونایی که دوستشون داریم  توی ذهنمون کم رنگ میشد  باچشم به هم 

 زدنی زنگ در خونشون رو میزدیم و دیدارهارو تازه میکردیم ،اماحالا چی؟

هرماه تقویم راورق میزنیم به این امیدکه یه  مناسبت پیداکنیم  واسه تبریک گفتن به هم٬ 

 گوشی هامونو برمیداریم  و یه پیامک می فرستیم گاهی وقتها خرده ذوقی به خرج میدهیم

 ولی بیشتر وقتا متن پیامکامون هم تکراریه .چه به سر ما اومده ؟

دیگه حالادیر به دیر دلامون تنگ میشه !دیگه حالاواسه دوست داشتن هم،واسه دیدن هم٬ 

 دلیل میخواهیم.

چی میشه اگه یک روز بی هیچ بهونه و دلیلی گوشی روبرداریم وبه یه دوست زنگ بزنیم.

 

 برای دوست داشتن همدیگه نیاز به بهونه نیست .

 

دوستایی که میشناسمتون ودوستایی که هنوز باهاتون آشنا نشدم

 

دوستتون دارم .........................

شما هم دوستم داشته باشید.